onsdag 2 juli 2014

2 Världar - Vem är han / Album 2007

Det är många som har frågat vart man kan hitta mina gamla låtar.
Vill ni samla på mina gamla album?
Jag kommer att lägga ut ett album i veckan, länken kommer att funka några dagar.
Vill ni ha albumen får ni vara snabba, jag kommer att lägga ut dom en gång och aldrig igen.
Varför?
För att dom som följer mig på riktigt kommer hinna ladda ner albumet.
Och jag orkar inte göra massa länkar varje dag.
Nu har ni chansen!

Här kan du ladda ner albumet ------->  HÄR   <------ Så länge länken fungerar!




4 kommentarer:

  1. Har du någon speciell dag du lägger ut dem? får ju inte missa något!

    SvaraRadera
  2. De fattas ju 2 spår från skivan

    SvaraRadera
  3. 2 världar - shu bre (Musikvideo Teaser) & Outro, snipp på broshan - svensk blatte

    SvaraRadera